We think of maternity shootings as a way to create lovely memories of the special bond between mothers and babies, even before giving birth. The way they look at their belly, the softness of their touch, the smiles at the thought of what will be in few days or months... a life changing experience, that deserves to be remembered forever, even in its early stages.
On an early summer afternoon, in a beautiful little beach in Genova, we met Gaia, with her lovely dress and flowers in her hair. She's gorgeous and her beauty shines even more when she talks with dreamy eyes about her beautiful baby boy, Giovanni.
Siamo convinte che i servizi maternity siano un modo splendido di creare ricordi del legame speciale fra mamme e bimbi, ancora prima del parto. Il modo in cui guardano il pancione, la dolcezza con cui lo accarezzano, i loro sorrisi, al pensiero di quello che succederà di lì a pochi giorni, o pochi mesi... è un'esperienza che cambia la vita, e secondo noi merita di essere ricordata per sempre, anche nelle sue prime fasi.
In un pomeriggio di inizio estate, in una splendida spiaggetta di Genova, abbiamo incontrato Gaia, con il suo vestito rosa e fiori nei capelli. È bellissima, e la sua bellezza risplende ancora di più, quando parla con l'emozione negli occhi, del suo bellissimo bimbo, Giovanni.